Klachten, ruilen en retourneren

Klachten, ruilen en retourneren, versie 1.0 – oktober 2022

Klachten afhandeling

Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel, product of dienst niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing. Heb je een artikel of product ontvangen en is dit volgens jou beschadigd, zorg dan dat je dezelfde dag nog een berichtje stuurt naar onze klantenservice.

Meer informatie over de klantenservice vind je hier!

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [info@comset.nl]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Ruilen

Artikelen of producten op deze website kunnen niet geruild worden, tenzij onderling anders afgesproken (bijv bij een defect).
Een te ruilen artikel of product wordt eerst door u geretourneerd (zie hieronder) en na ontvangst door ons gecontroleerd op de vermeende klacht.
Een nieuw exemplaar van hetzelfde artikel of product wordt dan aan u toegezonden, tenzij anders afgesproken.

Retourneren

  1. Binnen 14 dagen melden per email aan info@comset.nl
  2. Terugsturen compleet en in originele verpakking (binnen 14 dagen ná de melding)
  3. Na ontvangst van het geretourneerde artikel, wordt dit artikel binnen 1 tot 4 werkdagen door ons gecontroleerd op schade, werking en de gemelde klacht.
  4. Indien het artikel/product niet meer voldoet aan bovengenoemde voorwaarden, nemen wij contact met u op hoe verder te handelen.
  5. U krijgt het aankoopbedrag gecrediteerd op de rekening waarmee is betaald,
    of een nieuw exemplaar van hetzelfde artikel/product toegestuurd.
  6. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor u als koper. De verzendkosten voor het toezenden van een vervangend exemplaar zijn voor ons.
  7. In verband met hygiëne, kunnen niet alle artikelen/producten worden geruild of geretourneerd. Bijvoorbeeld de oordopjes (“ear-buts”).